Easter Basket Challenge
Which Bunny Wore It Best?
Host Sunny Anderson challenges the six remaining bakers to rock the runway with their Easter candy-inspired takes on fashion trends; the competitors strut down a crave-worthy catwalk in the best-looking and even better-tasting Easter bonnets.