EastSiders
A young gay couple battle infidelity and substance abuse, with the help of their friends, while living together in Silver Lake, Los Angeles.
Priscilla
All hell breaks loose when Douglas and Quincy's convertible breaks down in the desert. Douglas thinks Quincy is taking him to Other Desert Cities for a Tuesday night drag gig, but Quincy confides in Kathy that he may have other plans.
Goodbye to All That Shit
Thom and Cal embark on a cross-country road trip to move back to Silver Lake from New York City. Thom meets a ruggedly handsome stranger at a gas station in New Jersey and takes Cal on a surprise detour.
Cal and Thom entertain a guest in their camper. After a rude awakening, they seek out help from Cal's mother, Valerie, decide to change course, and set out to have the road trip of their lives.
Back in Silver Lake, Hillary and Ian move in together, and she feels a need for some alone time. Ian obliges by taking daily walks around the neighbourhood where first he catches up with Jeremy and then reconnects with Kathy.
As Thom and Cal continue travelling west, discussions about their drinking, their sex lives and their past mistakes make them question their future together.
With Valerie's blessing, Thom and Cal decide to spring for a hotel in Portland. Over drinks in the bar, they meet another couple that leads them to evaluate their own relationship. They arrive at the coast and make a decision about their future.