Edebits
Bet's Secret
Bet ends up creating 5 little characters which she calls Arts, Gov, Net, Org, and Com (Edebits).
We have a Visitor
Lou and Morgan want to build an oil company but they are stopped by Bet and the Edebits. Later, the Edebits struggle to control the evils of the computer.
The Edebits get an idea to use the whales' language to warn them of problems in their food supply. Luckily, everything works out safe in the end.
Lou and Morgan bring tourists to Antarctica for business plans which will pollute the area. Julia and Nil become very worried about the pollution and want to find a solution to the problem.
Bet secretly takes home a baby penguin but her parents explain why animals should stay in their own habitat. Meanwhile, Net becomes the hero in a video game.