Edens Zero
Aboard the Edens Zero, a boy with the ability to control gravity embarks on an adventure to meet the fabled space goddess known as Mother.
Thanks to Witch, all the intruders in Eden Zero have been eliminated. Meanwhile, inside Belial Gore, Weisz dons an Arsenal suit to battle Laguna, the Water Spirit of Element 4.
Rebecca and Happy arrive in Belial Gore to deliver medicine to cure Weisz's injuries. There, however, they are captured by the Sylph, a wind elemental.
Although Shiki and Homura want to deliver the medicine to Weisz as soon as possible, they will have to fight off attacks from Sylph and his assistant, Jinn, first.