Elephant Hospital
Dr Paul O'Donoghue joins expert vets in Thailand to see how staff at the world's largest elephant hospital care for families of Asian Elephants, from tiny babies to grandparents. This is animal care on a jumbo scale.
An elephant is brought into A&E with a suspected case of a deadly herpes virus infection, so Paul must help the vets to try and save his life by attempting a risky blood transfusion.