Essential Pépin
Savory Staples
Risotto with vegetables; Darphin potatoes; skillet sweet potato; green couscous; corn polenta with mushroom ragout.
Fabulous Fins
Cured salmon in molasses; tuna steaks with tapenade coating; tuna tartare on marinated cucumbers; poached salmon in ravigote sauce; ray meuniere with mushrooms.
Tartlets with mixed fruits; tarte tatin; apple tart; individual chocolate and nut pies.
Ragout of asparagus, courgette and tomato gratin, cauliflower gratin, artichoke hearts.