Eternal Love
When the deities Bai Qian and Ye Hua fall in love, it is a romance of epic proportions that stands the test of three lifetimes.
Bai Qian is forced to go under the disguise of a man to become a disciple of Kunlun Mountain. She is told she must devote herself to Goddess Yao Guan.
The Ghost Tribe laid down a trap in an attempt to overpower God Mo Yuan. Bai Qian finds she has an admirer in the enemy camp.
Bai Qian acquires a paramour in his possession; however, she must keep it hidden. Meanwhile, Xuan Yu's jealousy transforms into deception.
The Ghost and Celestial Tribes enlist allies to engage in battle. However, the Ghost Tribe possesses an unbeatable weapon.