Evilside
Johanna, an ostracised outcast, must prove her innocence after her friend's murder in a remote fishing village in Northern Finland leads suspicion to fall upon her.
Tuomas tells detective Penttinen that Johanna stole Aapo's game book. The Rajaluoto family have another sad loss. Johanna keeps playing the game and gets in more trouble with the locals.