Extreme Cheapskates
Victoria refuses to shower at home and lives well under her means. When boyfriend Steve moves in, how will he handle her frugal ways and meals foraged from the wild?
Abdul is the ultimate cheapskate, even haggling the price of an anniversary cake. Vicki refuses to buy a TV or clothes for her kids, and uses roadkill for gifts.