Luxe For Less
Designer Michel Smith Boyd uses clever budget hacks to help homeowners create luxurious homes without stretching the limits of their bank accounts.
Home Fit For A Princess
Michel and his team look to create luxury design solutions to deliver a kitchen island that can seat over 10 people and an office fit for a mogul.
A couple who loves antiques is tired of their old, outdated home and ready for an inspiring new space.