Flipping Virgins
Atlanta Fixer Upper
An Atlanta couple are prepared to use their life savings on a fixer-upper to jump-start their foray into a new business.
After her first attempt at renovating a house ended in divorce, a woman teams up with her best friend to tackle an Atlanta flip that could mean huge profits.