Fading Gigolo: The Sex Guru
Following the illness of his father, with whom he has a difficult relationship, Alfonso discovers that his parent has always kept it from him that he is a gigolo. In crisis, Alfonso follows in his father's footsteps.
Alfonso gets ready for his first client, Francesca, a demanding chef who expects the best in everything, including sex. Giacomo visits Father Luigi to help organise an event. Margherita enjoys a new chapter in her love life.
Adele's first date with Alfonso takes an unexpected turn. Margherita wants to discuss her past choices with Alfonso, but he is always busy. Giacomo asks Father Luigi for help in fixing his relationship with his son.
Alfonso is now happy with his life as a Gigolo. Giacomo struggles to talk to his son about Laura's return. Adele's grandson tries to get her inheritance.
Alfonso and Giacomo face tough challenges. Alfonso's attention turns to his next client, Eva, who brings a lighthearted moment to their unusual date. Margherita and Costanza need a turning point in their relationship.
Alfonso confronts his father after meeting his mother, Laura. Margherita tries to save her relationship. Alfonso's boss threatens him. Unexpected events lead Alfonso to question what he really wants.