Fairies Album
The planes humans and spirits exist on has always felt impossibly distant, but in this land’s capital, they’re closer than we could ever imagine. This is a world where the Spirit Doctor, Tao Yao, is seen as a savior and monster by these otherworldly beings. With her companions Mr. Liu, Moya, and Gungun, together they set out on a journey full of interactions with rich flavor.
Tao Yao loses so much money at the gambling house that she is sent to work as a dishwasher at a restaurant.