Faking It
After numerous attempts to become popular, two friends are mistakenly outed, which launches them to instant celebrity status. Seduced by their newfound fame, Karma and Amy decide to keep up the ruse.
Best friends Karma and Amy are mistaken for lesbians and decide to keep up the ruse when they're nominated for Homecoming Queens. (S1, ep1)
Homecoming Out
Lauren threatens to out Amy to her conservative mother as Hester High gets ready for their first-ever same-sex Homecoming Dance. (S1, ep2)
When a major tech company makes a donation to the school, Hester students protest. Liam's "promance" buddy Soleil makes Karma jealous as Amy looks for a secret boyfriend. (S1, ep3)
Shane helps Amy determine if she likes girls or boys while Liam helps at Karma's parents' juice truck they've parked at the school. (S1, ep4)
Amy and Karma's girls weekend is interrupted by Farrah's bridal shower. After his failed hookup with Karma, Liam enlists Shane to look for new prospects.(S1, ep 5)
Amy agrees to a threesome with Liam and Karma. Shane steps in for Lauren's hot dance partner Pablo in a dance competition. (S1, ep6)