FIA World Rally-Raid Championship
The legendary Abu Dhabi Desert Challenge, one of the world’s most prestigious international cross country rallies, has seen many of the biggest names in motorsport tackle the dunes of the UAE.
The Abu Dhabi Desert Challenge has seen many of the biggest names in motorsport tackle the dunes of the UAE. We review what went down during 1300km of racing over five days and five special stages.
One of the world’s most prestigious cross-country rallies, the legendary Abu Dhabi Desert Challenge, founded in 1991, sees the biggest names in motorsport return in 2023 to tackle the punishing dunes.