Fiennes Return to the Wild
Ranulph Fiennes and his cousin Joseph travel Canada's wilderness and amidst stunning scenery reflect on Ran's epic life and recent Parkinson's diagnosis.
River Deep Mountain High
Ranulph and Joseph Fiennes climb mountains in British Columbia and watch whales. During their journey they have deep conversations and, among other things, talk about Ran's life with Parkinson's disease.