First Class Chefs: Family Style
First Class Chefs: Family Style is a cooking competition for the whole family! Each week teams of two family members go head to head to create a delicious and healthy dish.
Tantalizing Tastebuds vs Sugar & Spice
Tantalising Tastebuds pull out the stops with their favourite recipe and go head to head with an exotic dish from Sugar & Spice.
Madz & Dadz go head to head with Smart 'n' Spicy. Both create beautiful dishes, but time is of the essence!
Father and son pair The Brownies go head to head with vegetarian granddad and granddaughter team, the Gourmet Greens.
Heart & Soul go head to head with Familicious, two teams with lots of exciting ingredients, but whose dish will impress the most?
Smart 'n' Spicy are back, but this time they are competing against The Freiburg Foodies, and their German influenced meal.