Flames
Pehla Nasha
Ishita is the new girl in Sunshine Tuition Centre. Rajat is a studious kid who has a crush on her.
Dil To Baccha Hai Ji
Rajat finds out that Pandu has feelings for Anusha. However, his own equation with Ishita is still unbalanced.
Rajat and Ishita bunk tuition for the first time and go out on a date. However, things don't go as planned.
A rumour has been spread about Rajat and Ishita which leads to a misunderstanding between them. Rajat fights with Pandu as well and fails in his test.
Nothing seems to work for Rajat and he breaks down in front of Kaushal, who gives Rajat some advice.
Rajjo and Ishita have grown really close. Rajjo is planning something special for Ishita's birthday, but every relationship has its own complication.