Immature
Daddy's Little Princess
Having newly entered the 11th standard, Dhruv expects a new bullet bike from his parents. However, the gift that his parents get him, is neither new nor is it a bullet. Will Dhruv be able to break the ice and get close to Chhavi.
Being HUMAyuN
Only to spend time with Chhavi, Dhruv participates in the Annual Day drama. He even makes Ranjan exit the play and lands a role opposite Chhavi, but things don't go as per his plan.
Kabir suggests Dhruv to drink some alcohol to cope up with his heartbreak. After getting drunk, Dhruv gathers the guts to beat up Shantanu but after reaching his house he encounters an unexpected scenario.
After getting warned by the vice-principal, Dhruv, Susu and Kabir get serious about studies. Chhavi offers to help them and the group sessions bring her and Dhruv closer.
Dhruv and Chhavi are both excited for the date. Kabir asks Dhruv to ensure that the date is great, while Nandini warns Chhavi against taking the relationship further.
Dhruv tries desperately to maintain his long distance relationship with Chhavi while Kabir and Susu feel ignored and start to search for Dhruv's replacement.