Primo
Big Eyes
Rafa considers signing up for a college prep programme amidst competing opinions from his single mum Drea and his five opinionated uncles.
The Cookout
A long-held family secret gets exposed at the annual Gonzales family Labour Day barbecue. Fireworks and a crossbow are also involved.
Rafa tries to convince Ryan to let him borrow his car after Mya asks him for a ride home. Mike, Rollie and Drea try to find Mondo after hearing he might be in danger.
Ryan gets unexpectedly jealous when Drea celebrates Rafa for winning an award. Mike traps Jay on the roof as payback. A ghost owes Rollie some money.
Rafa tries to impress Mya at a carnival. Ryan and Jay have to rebuild Drea's favourite bookshelf after accidentally destroying it.
Rafa and Miguel deal with different consequences after stealing a candy bar. Ryan tries to get Jay to open a bank account.