FOREST FAIRY FIVE
A beautiful nation, prospering since ancient times, Japan is now known as the Anime Kingdom. There are more than just humans living there; animes truly do exist in Japan. Past the Fairy Ring, to the world of fairies, live anime-chans. There's a Fairy Ring in your town, too. Here. And there. Even in Harajuku. Maybe even in the Ashigara mountains. By some chance, we'll open that door. And we might get to meet the anime-chans. This is the land where you get to meet anime-chans.