Forever Love
Xia Lin Xi’s (Xiang Han Zhi) senior year of high school was as perfect as anyone could ever hope one’s would be. With good friends, good grades, and a bright future ahead of her, she was ready to face whatever life brought her way with confidence and a smile. Jiang Zheng Han (Wang An Yu), on the other hand, didn’t have quite the same experience during his final year of high school, but he did have Xia Lin Xi. The brightest part of every day, Lin Xi was the friend who helped him through his most trying times and from their friendship, a profound love blossomed. But it didn’t happen overnight. Moving from high school to university, Lin Xi and Zheng Han found themselves attending the same school. Spending their university days together, the love and friendship they had fostered during high school began to grow. As their feelings for each other deepened, they began to make plans for their future, certain the other would always be a part of whatever lay ahead. But life has a way of taking you down unexpected roads and as their university years drew to a close, Lin Xi and Zheng Han found themselves walking along different paths. Even so, their relationship never faltered. Now as working professionals, the two are beginning to see that the feelings they have for each other have only gotten stronger with time. Recognizing that the feelings they have for each other are strong enough to last a thousand lifetimes, Lin Xi and Zheng Han begin to wonder, is it time to take their relationship to an entirely new level? Adapted from the novel of the same name by Su Guang Tong, “Forever Love” is a 2020 romance drama directed by Wen De Guang.