Fosca
Fosca Innocenti, Arezzo's deputy commissioner, is dealing with a difficult case: a robbery gone horribly wrong. And the key witness is an eccentric homeless man with a mysterious past.
After the murder of a controversial priest, Fosca gives shelter to a young witness.
Fosca investigates the murder of a young seamstress with a mysterious past. A woman tries to defend her beloved farmhouse from Lapo's aims.