Soul Sister
After the painful death of his wife, Carlo, a physician and surgeon, attempts to turn the page; he has a chance encounter with Nina, a self-proclaimed medium who makes a living through petty scams and claims to be in contact with the deceased.
Carlo, a talented and respected doctor, tragically loses his beloved wife, Adele. Two years later, his encounter with the self-styled medium Nina prompts him to investigate his wife's death.
While Nina attributes her crises to a supernatural presence, Carlo remains sceptical. Nina has a new fit right in front of him and compulsively writes that it was not the disease that killed Adele.
Carlo finds it increasingly difficult not to believe Nina. The two form a special bond that goes beyond the common desire to discover the truth about Adele's death.
Carlo discovers that Nina, alongside her friend Annabella, is a registered fraudster, and he no longer trusts her.