Free Ride
Rob Greenfield and James Levelle arrive in Rio with no cash and no plan. Faced with language barriers, exhaustion and foraging for wild food, will strangers help them or turn away?
Survivalist Rob and filmmaker James continue their attempt to cross South America with no money. As they near Bolivia, how will they cope with extremes of cold and altitude?
One month into their adventure, Rob and James hit Bolivia’s high plateau. With no money and nowhere to stay, Rob strikes a deal to work their way to the world’s largest salt flats.