Freerunning: Jason Paul
Join legendary freerunner Jason Paul as he travels around the world turning cities into his own personal playgrounds as only he can.
Running Reverse
Jason Paul experiences a strange day in his hometown of Frankfurt, Germany. Watch the freerunner put things right with a series of breathtaking and high-stakes moves.
Freerunning Illusions
Life as a freerunner means the whole world is your playground... or is it just one big illusion? Jason Paul and Pasha Petkuns play mind tricks as they defy gravity with their freerunning illusions.
A fortress made of ice becomes a dreamy winter parkour wonderland in Harbin, China. Freerunner Jason Paul has an amazing adventure in the icy man-made landscape.
Freerunner Jason Paul conquers the city of Hamburg for his latest video edit. As usual, he thinks artistically and athletically to make the impossible possible and retrieve his lost phone.