From G's to Gents
The G's take lessons in sportsmanship by learning cricket, then take their lessons to the basketball court.
The G's must try to sell randomly chosen items ranging from a soggy loaf of bread to diamonds to guest host, Irv Gotti.
The G's take a class about treating women with class at a nightclub; Danity Kane judges the new skills.
After expressing their opinions on topics relevant to themselves, the G's are critiqued.