Fugget About It
Hate Crime Legislation
When Jimmy discovers that Petey is being bullied at school, he and Cheech take the boy to a boxing gym to 'teach him a few moves'.
After a failed attempt to smuggle Canadian candy into the States, Jimmy winds up in a rodeo competition against McCool.
Jimmy's cousin Sammy from New York comes to live with them, putting the family's witness protection in jeopardy.