Girls on Fire
In this groundbreaking music reality show, Jang Do Yeon leads an innovative project to create an all-female group where every member is a "main vocalist." Talented contestants from diverse backgrounds compete for a chance to join this unique ensemble, guided by expert judges and mentors including Apink's Jung Eun Ji, DAY6's Young K, and CEO of Mystic Entertainment Yoon Jong Shin. The pool of participants includes remarkable talents like Crush's sister, a former April main vocalist, and the singer of the "Squid Game" theme song. With high stakes and incredible potential, these aspiring artists showcase their vocal prowess and dream of becoming part of a groundbreaking musical group. This 2024 South Korean variety TV show is produced by Kim Hak Young.