PROJECT 7
The next new boy group is just waiting to be assembled! Unlike survival shows where viewers simply vote for their favorite contestants, PROJECT 7 invites its "Assemblers" to form the aspiring performers into different project groups throughout the show in order to "upgrade" their desired lineup. Dozens of young men from across the globe will compete to secure one of seven spots in the final group. Hosted by actor Lee Soo Hyuk, and featuring a powerful selection of directors including composer and music producer Ryan Sewon Jhun, singers Ha Sung Woon and Lee Hae In, and choreographers RyuD and Bada, this competition is not to be missed. This 2024 idol competition reality show was produced by JTBC.