Gold Land
Betting
Customs officer Heeju agrees to help her pilot boyfriend Dokyung with a suspicious deal.
Woo-gy makes Hee-ju an offer she can't refuse, as Director Park steps up his search for the gold.
Su-nok takes the fall for Hee-ju's crime; in return, Hee-ju prepares one final surprise for her.
Hee-ju joins forces with Woo-gy but doesn't trust him; as the others close in, Hee-ju stands alone.