Hyper Knife
Dr Jung Se-ok, a neurosurgeon, loses her licence following a scandal and engages in clandestine medical activities. Se-ok supervises illegal operations and experiments. When she meets her former mentor, old wounds reopen.
Once a brilliant neurosurgeon but now a pharmacist in a rural town, Se-ok still performs brain surgeries at night. Se-ok is confronted by Deokhee, the mentor who had a hand in stripping her of her medical licence and ruining her life.
Deokhee wants Seok to operate on him for a tumour in his head, but Seok does not want to comply with his mentor's request. Frustrated by his former pupil's reluctance, Deokhee puts pressure on Seok.
Seok wants revenge for what Deokhee did to her and meets Nanae in the hope of stopping Deokhee from winning the Ichida trophy, an award he is poised to win for the tenth consecutive year.
Seok is in search of Deokhee's weaknesses. She visits a former patient, Kim Myeongjin, who is the main reason for Deokhee's betrayal, and asks him why he wanted to erase her from his life.
A rich patient requires a highly complex surgery that needs two skilled neurosurgeons. Deokhee comes on board, taunting Seok and telling her he wants to see what her world is like. Stuck with no other choice, the two reunite at the operating table.