Good Manager
The former accountant of a gangster becomes a manager at a corrupt company and experiences a change of heart when tasked with embezzling a fortune.
Sung-ryong searches for new employment after struggling to make ends meet as a small-time accountant for a gangster.
Sung-ryong manages to secure the accounting job at TQ Group, but struggles through a difficult first day.
Despite accidentally performing a good deed, Sung-ryong faces skepticism among his coworkers. Ha-kyung has suspicions about the company.
Sung-ryong's future at the company is uncertain. Meanwhile, Ha-kyong's opinion of Sung-ryong evolves.