Grand Crew
To the crew's surprise, Noah is going to ask Alicia to marry him; Anthony and Sherm's relationship as roommates is put to the test; Nicky has a mystery to uncover about her date.
Wyatt convinces Noah to try therapy; Fay plays matchmaker for Sherm; Anthony helps Nicky navigate the dynamics of a casual hookup.
Sherm tags along as Nicky sells a house to a famous rapper; Noah and his date get into a fender bender; Anthony deals with dating while vegan.
Noah's dad is in a funk, so he asks Fay to make his favourite pie; Sherm teaches Anthony to play chess; Wyatt introduces the crew to his brother.