Grave Secrets
Secrets of the Desert
When Shauna Tiaffay is found murdered, her husband George is the prime suspect. Although he has an alibi, a secret shatters this seemingly perfect family.
After 19-year-old Devon Guzman is found dead in her car, her community is shocked. However, detectives find out that Devon's love life was a time bomb of jealousy and betrayal.
In 1987, the mutilated bodies of women appear in Delaware, which is the work of the state's first serial killer. As the hunt for him begins, it leads down a dark road.
Loretta Bowersock disappears during a day of shopping in 2004. The investigators struggle to identify a suspect, until they find out Loretta's shocking secret.
It looks like wife and mother Sandra Duyst has it all, but she battles with depression. Her death seems to be a suicide, until a message comes from beyond the grave.