Great Minds
Jonathan Young: The Hero's Journey
In this episode of Great Minds, Jonathan Young reveals the secrets of the hero’s journey as it applies to our lives in the modern world.
Barbara De Angelis: Soul Shifts
In this episode of Great Minds, Dr. Barbara De Angelis shares with us the mechanics of transformation that she has developed, including, Emotional Freedom, Soul Shifts and Practical Spirituality.
In this episode of Great Minds, Sonja Grace conveys that ancient wisdom for the future was left behind to help us understand who we are and why we are here on the planet, now.
In this episode of Great Minds, J.J. Hurtak and Desiree Hurtak, give us insights into the many possibilities we have with higher consciousness.