Samadhi
Samadhi, the mystical or transcendent union at the root of all true spirituality and self inquiry.
The Pathless Path
The path is you and every obstacle on the path is you. The path to Samadhi is not the sort of path where you put one foot in front of another to get to some destination. The path is a stripping away of illusion.