Hand Shakers
Tazuna's life takes an unexpected turn when he meets a girl who's lying on a hospital bed in an electronically-locked lab; when he takes her hand, he finds out that he can never let go.
Tazuna meets Chizuru and Hayate, the pair whose car he fixed on the day he met Koyori, and they offer to treat him and Koyori to dinner as a thank-you.
Koyori gets separated from Tazuna, and because she doesn't have a cellphone, she doesn't have a way to get in touch with him.