Hart to Hart
Hit Jennifer Hart
Jonathan intervenes when Jennifer's hospitality toward an author (Craig Wasson) results in her having a number of serious accidents.
Introducing himself as Jonathan Hart Jr., a boy charms the Harts and Max as part of an elaborate hoax.
The Harts' purchase of an antique auto leaves them open to a wealthy couple's efforts to acquire the car; guest Murray Matheson.