Remington Steele
Laura Holt gets no respect as a private investigator, so she makes up a fictitious boss named Remington Steele - and business starts flowing in. The only problem is a dashing and mysterious thief who assumes the Remington Steele identity and who, surprisingly, is really good as a PI - especially when paired with Holt.
A desperate CIA agent (Thom Bray) asks Laura and Remington for help when it appears his colleagues have marked him for murder.