Wild Cards
A gruff, sardonic cop and a spirited, clever con woman are offered the opportunity to redeem themselves by working together, each using their unique skills to solve crimes.
The Infinity Thief
When Ellis, a loner detective relegated to the marine unit, collides with Max, a clever con artist, the City's Commissioner forces the two unlikely opposites to become partners neither of them wants.
Show Me the Murder
A harmless porch pirate case leads Max and Ellis to stumble upon the murder of a cutthroat sports agent.
Things go from quaint to creepy when Max and Ellis look into the disappearance of a butcher in a small rural town; Max quizzes Ellis on his personal life.
After a surfer gets shot and washes up on the beach, Ellis goes undercover and Max puts on her detective hat to unravel a criminal plot worthy of Hitchcock.
After an infamous accountant set to testify against the mob is kidnapped, Ellis gets an urgent call from an old friend to help get him back; Chief Li tells Max and Ellis they're on thin ice.
When the leads of the most popular vampire show on TV become the target of a stalker, Max and Ellis enter the world of showbiz where the behind-the-scenes drama is even wilder than what's on-screen.