Hudson & Rex
After the demise of the team's much-loved partner, Detective Charlie Hudson, Mark, already a trained canine officer, accepts an offer to join the SJPD and work with the extraordinary dog, Rex.
Fearless Freaks
Charlie and Rex reveal a conspiracy within the parkour community, after a thrill-seeker falls to his death.
Charlie and Rex open up a cold case that may be connected to a recent case. Also, Donovan asks Charlie to spy on his daughter.
When a controversial university professor is found dead in his classroom, Charlie and Rex investigate leads while Jesse goes undercover and soon finds himself in danger.