Pretty Hard Cases
Bananas
After a failed drug bust, Sam and Kelly discover they're after the same dealer. They are forced to team up in order to take down a major Stockwood player. They might be on the same side, but they may not always see eye to eye.
Sam calls on Kelly's undercover skills when she gets a lead on a gun-dealing dollar store. Kelly's cover is blown and Sam's forced to get out of her comfort zone to expose the supplier.