So Help Me Todd
Meticulous attorney Margaret Wright hires her talented but scruffy son Todd as her law firm's in-house investigator. While her strict adherence to the law is at complete odds with Todd's scrappy methods, together they make a formidable team.
Meticulous attorney Margaret Wright hires her scruffy son as her law firm's in-house investigator.
Co-Pilot
Margaret and Todd work two seemingly unrelated cases, only to discover a key piece of information in the details of Todd's humorously boring civil case could help Margaret's high-profile client.
When Todd reunites with a childhood friend with a chequered past, he convinces Margaret to represent him in a minor legal case.
Margaret and Todd work to bring justice to an Olympic athlete who lost his leg in a plane crash resulting from a defective aircraft.
Margaret and Francey enlist the help of a popular true crime podcaster to help exonerate a client who is serving a life sentence; Todd solicits dating advice from his sister and Susan when sparks fly between him and Lea.