He Kills Coppers
The country is in uproar after the murder of three police officers. Tony Meehan is suddenly in demand as the acknowledged expert on Billy Porter, and Frank Taylor is distraught at the death of his best friend. Five years later, Billy is still on the run and Tony's obsession with him has hurt his career in journalism.