The Ice House
A corpse is found in an ice house ten years after Phoebe's husband went missing. The police seem determined to accuse Phoebe, to the delight of the villagers.
As the police investigation into the body in the ice house gets more intense, one of the women at the Grange is subjected to a brutal attack.