He Man, Masters Of The Universe
By the power of Grayskull! He-Man, the most powerful man in the universe, is the defender of the secrets of Castle Grayskull. Together with Man-At-Arms, Orko, the Sorceress and his mighty steed, Battle Cat, He-Man defends planet Eternia against the evil forces of Skeletor.
He-Man must journey back in time to stop Skeletor's plan to destroy Castle Grayskull.