Head Over Heels
Seong-ah, is a high school student by day and a shaman by night. She tries to protect her first love, Bae Gyeon-woo, by changing his ill-fated future.
Just as student and shaman Seong-ah begins to get bored, the handsome Gyeon-woo enters her life, upside down. Is he destined to die?
Seong-ah hangs around Gyeon-woo even though he is suspected of arson. When another fire breaks out, Seong-ah jumps into the flames.
During the lonely funeral, Seong-ah, who has been by Gyeon-woo's side, decides to become Gyeon-woo's talisman and ward off evil, as he is filled with gloomy energy.
Gyeon-woo loses trust in Seong-ah when he realises she is something he hates the most. Seong-ah loses her human amulet power and wounds open up.
Seong-ah finds out Yeomhwa relished Gyeon-woo's suffering. So, Seong-ah decides to take on Yeomhwa to save Gyeon-woo, while Gyeon-woo comes across her past online.