Henry Hugglemonster
Fun-loving five-year-old Henry Hugglemonster, the middle child in a close-knit monster family, goes on adventures where he learns life lessons like learning to work in a team.
The Huggleflower / Monster Lullaby
The Hugglemonsters move their house to help the Huggleflower bloom. Henry and Summer find getting Ivor to sleep is not as easy as they thought.
When baking, Henry adds too much yeast and makes a giant dough ball that escapes. Henry's scout troop builds racing cars and he's flattered when Roberto copies him.
Henry sees Summer's show, and decides to do his own, but it's not as easy as he thought. Cubby invents bouncing boots. Henry and his friends cause chaos with them.
Bye Bye Beckett/Pet Party: Summer is upset when Beckett can’t come camping, so Henry cheers her up. Beckett’s noisy birthday party upsets a new-born baby bird, so they have a quiet joint party.
Geri Halliwell stars in this episode in which Summer auditions to sing with her idol Isabella Roarson. Henry keeps a tiny hugglefish as a pet, but it grows huge.