Hey AJ!
To Mommy with Lava / Happy Friendship Birthday
AJ and Marty try to bake the best dessert for Siggi, but their cake turns into a chocolate volcano mess. AJ can't remember why today is so special to Jessie.
Donation Situation / Birthday Bop
Detective AJ and Jessie chase the cat burglar who took AJ's old jacket. AJ prepares a special song for her mum's birthday party, but must find a way to conquer her fear to sing it.
AJ is babysitting Jessie's favourite pet chameleon; AJ and Jessie are excited to become friends with the new kid in town, Jazz and help him unlock the super world of imagination.
On a long ride home, AJ uses her imagination to pass the time until she can fall asleep. Theo gets lost in some thick bushes so AJ and her friends must brave a jungle to find him.
AJ, Jessie, and Jazz play with blocks, seeing who can build the tallest tower. Marty's long-lost childhood toy goes missing, and Detective AJ has to find the missing toy.
AJ and Jessie are scared of the dentist, but through a super adventure, they learn that dentists are heroes. AJ walks all by herself to Jazz's house for the first time.